[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Ostojić na Kapital Network-u

  • From: "Bozena Sankovic" <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Jan 2012 11:12:53 +0100

Boli ih briga. Kada je nas Milinović proglasio laborantima, šefica u labosu je
odmah trenutačno jednoj laborantici dala otkaz. Njena kolegica je došla i
pljunula na vrata ambulante OM.  Onda su pacijenti počeli za njom. ... veći dio
njih je u istoj koži... a  ova pljuvačica im je zorno predočila koji je to
bogati neradnički  Židov kriv za otkaz...