[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: ONI NEMAJU POJMA ŠTO JE TO ZD RAVSTVENA ZAŠTITA/zdravstvena zaštita na izvolte...

  • From: "Roko Fantulin" <oom.roko.fantulin@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 21 Jun 2012 14:03:10 +0200

  Zrinko , to su regionalne razlike , ipak smo još uvijek na
  istom kontinentu .
          From: Josip Skender
          Date: 20.6.2012 11:06:36
          To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
          Subject: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re:
[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: ONI NEMAJU POJMA ŠTO JE TO ZD RAVSTVENA
ZAŠTITA/zdravstvena zaštita na izvolte...

          jedino mislim da kod stranog sa EU karticom pacijenta nema kontrolnog
pregleda
          on je uvijek prvi pregled jer nije Vaš pacijent i zaprovo o njemu po
"pravilima informatike" nemate podatke
          po meni treba uvijek prvi pregled i prva kućna posjeta

          Dana 19. lipnja 2012. 22:39 Nada Marković
<ambulanta1-privlaka@xxxxxxxxxxx> je napisao/la:

                Zrinko-
                Ovo što It pišeš ( plavo obojano) je potpuno NETOČNO!!!!
                Ljilja i ja smo u pravu!
                DTP-H važi za sve H osiguranike- -domaće  ,inozemne bol.list ,
inozemne eu-card!!
                Drugo- šifre za usluge DTP-a izražene po plavoj knjizi više NE
važe... Vratili mi još davno iz hzzo-a uz napomenu "Molimo fakturirati Kao DTP
usluge- bio je to B.L. I Eu-.card!!!
                Treće: nije točno DA NE Može Iči 11011 , te previjanje ,
ispiranje ušiju ili EKG - u istom posjetu  kad je i rađeno.- Može I treba, NEMA
 I nesmije biti tu štimanja !!! Šifrira se kao prvi (ili kontrolni)11011 +
odgovarajući DTP!!Ovo je100% točno!
                  Ali - nikad nam nije rečeno - da nešto NE ulazi u limit -
osim vađenja krvi..
                Dakle sve :DTP-INO ,DTP-OR ,DTP -IMK je  u limitu - dakle
besplatno za sve one koji svojim radom " probijaju" izmišljene limite .
                Ja ispostavljam sve te Račune- tako kako sam opisala ( 10-ak
datoteka na jednoj jedinoj disketi!!) ,...nikad mi se NE vraćaju računi zbog
grešaka( dakle nema ih ,ili vrlo rijetko , pa to korigiram, ali tada i nešto
novo naučim- šta ide i kako ide)..
                 Ali je glavni problem, što sve ulazi u isti limit- tako DA MI
to NE bude plaćeno iako su računi uredni.Prema tome - sve Ono što sam navela u
onom pismu , za koji si It rekao da je Mix.... Sve je točno i treba tražiti  na
Povjerenstvi za PZZ , na HLK...DA se to konačno iskorigira

                Netočno.
                "Dakle, injekcija se piše Kao PZZ29 ako je to domaći inozemac,
tj onaj koji više NE radi vani ili nikad in nije radio nego ima svog nositelja
u inozemstvu.  Takav se DTP izdvaja I zajedno s ostalim DTPima do iste
kategorije (dakle samo H osiguranici s Hazinom karticom a NE EU ili bolesničkim
listom) skupljaju na kraju mjeseca u jedan račun I uguraju u jednu disketu.
                Potpuno netočno:
                Ako je to inozemni inozemac, bilo DA je naš državljan Ali s
vanjskim osiguranjem ili punokrvni stranac nikakav se DTP NE piše in prvi in
drugi in zadnji put, nego se prvi put šifrira 11011 što obuhvaća sve živo što
je Hazi Palo na pamet utrpati u to, Ali se ipak uz TU šifru može napisati NPR
obrada rane 58833, vađenje nokta 81860, EKG 12601 itd. "

                Pozz
                Nada