[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: Dr Lazić- OHBP

  • From: Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 19 Sep 2014 09:25:58 +0200

Sve ste dobro napisale.

Mislim da se svi slažemo u istom: LOM neće riješiti problem
preopterećenosti HOBP.
Riješenje tog problema treba tražiti na drugim mjestima.

Meni bi bilo puno draže čitat da su kolege koji sudjeluju u ovom "pilot
projektu" naveli neke druge motive za tu akciju.

Mislim da svi mi koji radimo u ambulantama opće/obiteljske medicine, koji
smo završili specijalizacije, ili koji radimo u ruralnim ambulantama i te
kako sigurni u to da bi mogli raditi u HOBP, puno kvalitetnije od ovih koji
tamo trenutno rade.
*Ali to ne želimo*.

Nadam se da nam to ipak neće biti nametnuto kao ugovorna obveza.

Poz
Bojana

Dana 19. rujna 2014. u 01:56 Ljiljana Ćenan <ljiljana.cenan@xxxxxxxxx> je