[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Dr Lazić- OHBP

  • From: Silvestra Kolega <silvestra.kolega@xxxxxxxxx>
  • To: kohom <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 18 Sep 2014 12:16:18 +0200

Koga jednom zmija ugrize i guštera se boji!
Tako se mi bojimo pilotiranja koje može postati našom obvezom. Sve je dobro
dok nema prisile.
Meni koja dežuram na otoku se čini san snova imati pristup dijagnostici
cijeli dan.
Treba imati u vidu i našu toliku raznolikost .
Ipak , participacija  novčana nema konkurencije u sređivanju sustava!
Tako ja mislim!
" A kolege , bit će mi braća"
Silvestra

Dana 18. rujna 2014. u 10:08 Zeljka Vendler Cepelak <