[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Dr Lazić- OHBP

  • From: ambroz šutić <doktorlastovo@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@freeli" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 19 Sep 2014 11:44:47 +0200

I s ovim sto imamo (a imamo malo) na otocima spasavamo nase i ne nase
pacijente:-) a ja bi ih volio vidjet u objedinjenom hitnom prijemu kako im
mi odlucujemo o prijemu u bolnicu i pretragama, te da nas zato masno
plate,he,he,,,,jer imamo OVLASTI I LICENCU!
 Dana 19. 9. 2014. 03:46 osoba "Silvestra Kolega" <