[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Bijele uputnice u zagrebačkim bolnicama

  • From: Vjekoslava Amerl Šakić <vjekoslava.amerl.sakic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 8 Jun 2012 17:16:01 +0200

Uglavnom niti jedna bolnica u Zagrebu ne poštuje instituciju kompletnog
pregleda. Kolege na pojedinim odjelima u nekim bolnicama su izuzetak, koji
samo potencira izostanak suradnje drugih. Ne mogu generalizirano reći tko i
iz koje ustanove ne upućuje pacijente nakon svog pregleda na daljnju
obradu.
Da bi to preduhitrila napišem povijest bolesti, podvučem da je pacijent
dobio uputnicu za kompletni pregled, jer ga ja ne mogu ambulantno do kraja
riješiti, pa ni to većina konzilijarnih liječnika ne poštuje. Zbog
prevelikog broja posjeta u ambulanti svakodnevno ne stignem za svakog
pojedinačnog pacijenta zvati liječnike u bolnicama kako bi ispoštivali
svoju obvezu. Ali kad ih kontaktiram osobno, u većini slučajeva pozovu
pacijenta i odrade sve što je potrebno brzo i učinkovito.
Vjekoslava