[smartdoctor] Re: medicinska dokumentacija - pravo na uvid

  • From: dr. Vesna Dujmović <vesna.dujmovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 17 Sep 2014 11:29:48 +0200

Kako sam upit poslala i odvjetniku Tomislavu Kasalu, ovo je njegov odgovor:

Čl. 23. Zakona o liječništvu propisano je kako slijedi:

„Liječnik je obvezan voditi točnu, iscrpnu i datiranu medicinsku dokumentaciju
u skladu s propisima o evidencijama na području zdravstva, koja u svakom
trenutku može pružiti dostatne podatke o zdravstvenom stanju pacijenta i
njegovu liječenju. Liječnik je obvezan tu dokumentaciju na zahtjev predočiti
ministarstvu nadležnom za zdravstvo, tijelima državne uprave u skladu s
posebnim propisima, Hrvatskoj liječničkoj komori ili sudbenoj vlasti.“

Kako je Ministarstvo unutarnjih poslova RH ništa drugo nego tijelo državne
uprave koje u konkretnom slučaju provodi istragu sukladno posebnim propisima,
Vi ste dužni dostaviti navedenu informaciju u pisanom obliku po njihovom
pismenom upitu dostavljenom Vama poštom.

LP,

Odvjetnik

Tomislav Kasalo