[smartdoctor] medicinska dokumentacija - pravo na uvid

  • From: dr. Vesna Dujmović <vesna.dujmovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 16 Sep 2014 18:31:36 +0200

Molim kolege za pomoć!
Upravo me policija zvala zbog slučaja obiteljskog nasilja u kojem je sudjelovao
moj pacijent, koji boluje od PTSP-a. Njihovo pitanje se odnosi na terapiju.
Kako sam navela da ja telefonskim putem ne mogu davati takve informacije, rekli
su da će mi poslati Zahtjev za takvom informacijom.

U Zakonu o liječništvu stoji :...
Liječnik je obvezan tu dokumentaciju na zahtjev predočiti ministarstvu
nadležnom za zdravstvo, tijelima državne uprave u skladu s posebnim propisima,
Hrvatskoj liječničkoj komori ili sudbenoj vlasti...
Mogu li dati tu informaciju kao odgovor na njihov pisani zahtjev?