[smartdoctor] Re: medicinska dokumentacija - pravo na uvid

  • From: dr.med. Jadranka Komadina-Gačić <ordinacijajkg@xxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 17 Sep 2014 07:37:22 +0200

naravno
  ----- Original Message -----
  From: dr. Vesna Dujmović
  To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Tuesday, September 16, 2014 6:31 PM
  Subject: [smartdoctor] medicinska dokumentacija - pravo na uvid

  Molim kolege za pomoć!
  Upravo me policija zvala zbog slučaja obiteljskog nasilja u kojem je
sudjelovao moj pacijent, koji boluje od PTSP-a. Njihovo pitanje se odnosi na
terapiju. Kako sam navela da ja telefonskim putem ne mogu davati takve
informacije, rekli su da će mi poslati Zahtjev za takvom informacijom.

  U Zakonu o liječništvu stoji :...
  Liječnik je obvezan tu dokumentaciju na zahtjev predočiti ministarstvu
nadležnom za zdravstvo, tijelima državne uprave u skladu s posebnim propisima,
Hrvatskoj liječničkoj komori ili sudbenoj vlasti...
  Mogu li dati tu informaciju kao odgovor na njihov pisani zahtjev?

  __________ ESET NOD32 Antivirus informacija, verzija baze podataka virusnih
potpisa 10426 (20140916) __________

  poruka je provjerena programom ESET NOD32 Antivirus.

  http://www.eset.com.hr