[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Odg.: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: Dežurstva u OBHPu

  • From: "Dr. Peček" <oompecek@xxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 17 Sep 2014 12:41:29 +0200

Sve ove dane razmišljam o temi koja se zahuktala ( ipak se nešto na tu temu sprema) i nije mi jasno , tko je uopće došao na takvu ideju.

Što mi uopće imamo sa OHBP, niti smo bolnički liječnici niti hitnjaci.
Usput gdje su im specijalisti hitne medicine , koji dobiše svoje specijalizacije na poklon, za razliku od nas ostalih koji smo propišali krv i potrošili novaca u vrijednosti automobila srednje klase. Osobno mislim da bi oni bili najprikladniji za rad na tim odjelima. Nama se eventualno ovo može ponuditi kao fakultativni sadržaj, za one koji imaju snage i vremena ili im treba novca.
Recite slobodno da sam frustirana, jer jesam.
Dana 16.9.2014. 14:36, bojanalom@xxxxxxxxx je napisao:
Rad u Ohbp uopce nije suluda ideja,ne kuzim zasto bi bila. Trenutno po tim radilistima
rade kolege bez iskustva,"ravno s faksa". Za tu ideju sam ja cula jos prije par
godina. Ko voli nek izvoli;-).
ALI
SULUDO je LOMu to uvesti kao ugovornu obvezu.
Poz
b.

  ----------
Poslano s mog Nokia telefona

Od: Dr Leonardo Bressan <ordinacija.dr.leonardo.bressan@xxxxxxxxx>
Za: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
Datum: 16.09.2014 11:16
Naslov: [smartdoctor] Re: Dežurstva u OBHPu

Rad u OHBP je potpuno suluda ideja !

Obiteljska medicina ne može raditi trijaže hitnoća ....

A da bude i u suprotnom smjeru, pa da 'hitnjaci' dođu raditi u npr. dežurnim
ambulantama i/ili turističkim ambulantama ili još bolje odrađivati zamjene
LOM-ova kod korištenja godišnjeg dopusta (ako ga uspiju koristiti) ili tijekom
odsustva zbog bolesti (ako ne umru na radnom mjestu...) ???

Ma hajde ljudi, urazumite se !!!!!

Leonardo

On 16.9.2014. 8:54, Ines Balint wrote:Drage kolegice i kolege, kolega Lazić me zamolio da vam
proslijedim informaciju da će dr Lazić i prof.Tiljak  iskustva i statističke pokazatelje ovog pilot
projekta pripremiti i poslati na našu listu. U očekivanju izviješća pozdrav svima, Ines-----Original
Message-----From: smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx <smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx>
[mailto:smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx <smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx>] On Behalf Of
Dijana RSSent: Monday, September 15, 2014 1:29 PMTo: ListaSubject: [smartdoctor] Dežurstva u
OBHPuPoštovane kolegice i kolege,Nakon jučerašnjeg priloga i pohvale Karlovačke televizije vezano uz
dežuranja kolega obiteljskih liječnika u OHBPu Opće bolnice Karlovac, nadam se da će nam kolege Lazić
i Tiljak prenijeti svoja iskustva obzirom da se sve više " šuška" o ugradnji naše obveze
dežuranja u nove ugovore koji nam slijede za iduće ugovorno razdoblje. Vjerujem da nas sve zanima
kako će se
  raditi. Da li ćemo mi obiteljski zamijeniti specijalizante u hitnom prijemu,
da li će naš potpis imati istu snagu starijoj službi koja će biti na rasporedu.
Da li ćemo biti samostalni u odlučivanju ili ćemo imati bolničku nadslužbu (
zamislite samo takav sceniraj)? Da li ćemo imati plaćene putne troškove do
mjesta dežuranja ( domski), a za koncesionare kako će urediti ugovore da možemo
raditi u drugim ustanovama? Isto vrijedi i za domske kolege. Kako će se
regulirati ugovori između dvije ustanove?Tko će pokriti osiguranje od
liječničke pogreške?Ovo je samo mali dio upita koji su mi se pojavili. Obzirom
da su kolege već počeli dežurati, lijepo ih molim da nam svima pojasne kako su
rješili ove stvari. I naravno da nam kažu da li je stvarno istina da nam se
takvo dežuranje sprema kao ugovorna obveza ili se ipak radi samo o
špekulacijama. Unaprijed zahvalna na odgovorima za koje se nadam da će
uslijediti, DijanaPoslano s mojeg iPhonea