[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Odg.: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: Dežurstva u OBHPu

  • From: Dijana RS <dijana.rs1@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 17 Sep 2014 13:47:22 +0200

Kolegice, niste frustrirani. Bar ja to nisam tako doživjela. Vaše
razmišljanje je , baš i kao i Morenino - potpuno prizemno, čvrsto na
zemlji. Mene više muče neka olaka shvaćanja ove ideje i princip
razmišljanja:" Pa što nama mogu. nećemo dežurati i gotovo. Nema smisla niti
razgovarati o tome. "

Ova ideja je na žalost, došla iz redova KoHOM-a. Nemam namjeru nikoga
prozivati, niti imenovati. Imamo IO za koji sam sigurna da će dati sve od
sebe da tu ideju makne iz naših novih ugovora.
Također imamo i odvjetnika Kasala ( za kojega istina, rijetko čujemo u
zadnje vrijeme), ali  KoHOM ga uredno plaća i on, kažu, uredno radi. Pa sam
više nego uvjerena da će i stare i nove snage u IOu KoHOM-a sasjeći ovu
ideju u korijenu.

LP; Dijana