[smartdoctor] Re: jos pitanja iz prakse

  • From: Suzana Blaće <suzana.blace@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 9 Jan 2012 18:26:16 +0100

Kolega, ukratko, nikako Vi ne rješavate takav problem.
Naime, prije sam radila u seoskoj ambulanti u zaleđu Šibenika, zatim 5
godina na liječničkom povjerenstvu dragog nam HZZO-a a nakon rada u još
dražem nam HZZOZZR sada radim kao liječnik na šibenskim otocima (5
ambulanti). Ukratko, smatram se kompetentnom (po iskustvu) da Vam kažem da
je taj problem nerješiv sa svih strana koje ste naveli.
Istina, Vi imate Vaše radno vrijeme, njega (privatnik!) isto, Com ne
funkcionira. jedino rješenje trebalo je biti da bolnički liječnik za
vrijeme hospitalizacije PREMJESTI bolesnicu na Odjel produženog liječenja
(gdje god on bio) na kraće vrijeme dok ukućani ne nauče skrbiti za nju.
Sada je kasno. Ili je vratite u bolnicu (hipoglikemija ili slično) pa da se
uradi premještaj.
Pozdrav,
Suzana Blaće dr med