[smartdoctor] Re: 10% smanjenje glavarine

  • From: Vesna Par Judas <vesnaparjudas@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 8 Jan 2012 12:40:02 +0100

Ne  znam zašto ste mislili  da će nam biti bolje? Imenujte jednog ministra
koji je za PZZ učinio nešto zaista  dobro. Nemojte sada reći Milinović nas
je ujedinio... to mu nije boila namjera. To je reakcija koju je izazvao i
na tome mu hvala. Ali... što je učino dobrim? Tako će nam biti tko god nam
došao. I opet sve ovsi o nama kako ćemo se postaviti. Uvijek ćemo biti na
početku..... "guske".