[smartdoctor] jos pitanja iz prakse

  • From: "Marijan Bilic" <marijanbilic@xxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Jan 2012 16:04:57 +0100

Ja sam danas delao jutarnju smjenu, na kraju smjene dolazi fax iz bolnice da je
pacijentica (kćer) zavrsila na hosp te da DZ odnosno patronazna sluzba treba
osigurati trajno davanje inzulina pacijentičinoj majci koja zivi samo sa kćeri
, slijepa i kćer joj inace daje inzulin.
inace pacijentica dobiva 3 put inzulin i navecer dugodjelujuci.
javila se rodbina kasnije netom i moli da kako znamo uskocimo jer da će oni
sutra doći iz Dubrovnika te da samo danas pokrpamo stvar sto cemo i uciniti.
Moje pitanje je kako se inace lege artis rjesavaju ovakvi akutni slucajevi u
praksi- jer k njega ne ide vise od jemput dnevno nit joj hzzo plaća troskove za
dva ili 3 x dnevno. I sto ako se ovakav slucaj npr desi u subotu ujutro za
vrijeme nase radne subote? SB gerijatrija D Resa se ceka na red i opet mozes
preko veze ev pokusat na ho ruk ali to nije lege artis- ja pitam kako je sustav
zamislio rjesiti ovakvu situaciju? COM nije organiziran, sub i nedjeljom dr
nema u Vojniću jer svi putujemo u vojnić izdaleka, HMP je udaljen od
pacijentice 35 km...
Bilic Marijan