[smartdoctor] Mrtvozorstva

  • From: "Ines Zelic Baricevic" <ines.zelic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Jan 2012 16:35:14 +0100

Dragi svi
nakon sto je brodska hitna stjecajem zbivanja odlucila da vise ne radi
mrtvozorstva ( sto ne dovodim u pitanje ) mi koncesionari kao i djelatnici DZ
smo dobili depesu da moramo to raditi. Ne dovodim u pitanje niti to da moramo
raditi jer smo to kao i vadenje krvi i COM na zalost potpisali u ugovoru s
HZZOom ali upitan je nacin na kojeg nas se prisiljava napopreko bez pripreme da
to preuzmemo. Naime osim na jednom dijelu terena gdje postoji pripravnost i
gdje lijecnik u pripravnosti to rjesava kad pojedini lijecnik za taj teren to
nije u mogucnosti, vecinu terena je izvan nekog suvislog dnevnog i radnog
vremena do sad rjesavala hitna. To prakticno znaci da bismo mi sada trebali
preuzeti obavezu 24h7d365d to raditi na poziv, drzati mobitel kraj sebe nikad
nikuda u zvotu vise ne otici iz grada ili sto? Zato vas molim da mi kazete
imate li vi itko UGOVOR u kojem se definira BILO STO vezano za mrtvozorstva
cime bismo se mi ogradili barem od tog 24h7d365d i ogranicili na neko suvislo
dnevno vrijeme? Ili se to svuda radi samo tako imenuju te i ti to radis kad te
dobiju na telefon kad te ne dobiju onda ne znam sto - meni to zvuci kao Texas.
Osim toga nas odsjek to navodno jaako neredovito placa pa to pogotovo gubi
smisao. Pa vas molim ima li itko ugovor u elektronskom obliku da mi proslijedi
da ja ne bih stvarala novi ako se vec netko potrudio...hvala unaprijed
Ines ZB