[smartdoctor] Re: MCS program- Problemi!

  • From: Ljiljana Lulic-Karapetric <ljiljana.lulic.karapetric@xxxxxxxxx>
  • To: LISTA <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 12 Sep 2014 08:46:49 +0200

Dragi svi,
pomalo zamara čitati prepisku o bilo čemu što svatko može sam riješiti
ako je u poziciji  koncesionara a već se podrazumijeva za sve što je krivo
posloženo za domskog liječnika, da nema izbora, ,osim sve prihvatiti.
Molim samo ne pišite ništa ako mislite reći ," pa domski se ne javljaju ili
slično"
Naime osim inertnosti ( koja nam je svima poznata ) postoji jasan razlog
zašto se domski ne javljaju. Moram priznati da osobno znam da je bilo
pokušaja i od strane KoHOM a da progovori u vezi nekih nepravilnosti ( kao
npr. NE  plačanje DTP , pravo na isti iznos naknade za dežurstva  ) i sl.
*Za takve promjene pravednijeg postupanja nisu dovoljni pokušaji - nego
upornost i ustrajnost.*
Na žalost sve je manje domskih liječnika koji KoHOM doživljavaju i kao
svoju strukovnu udrugu pa smo i po tom pitanju u manjini i u KoHOM u.
Ja sam sudjelovala pri osnivanju našeg KoHOMa i ostajem mu vjerni član sa
pravom da ga volim , hvalim ali i kritiziram.
Lijepi pozdrav svima
Ljiljana

Dana 11. rujna 2014. u 13:58 Ljiljana Ćenan <ljiljana.cenan@xxxxxxxxx> je