[smartdoctor] Re: MCS program- Problemi!

  • From: Zeljka Vendler Cepelak <zeljkavcepelak@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 26 Aug 2014 13:37:00 +0200

Ne omogućuje mi izlistavanje pacijenata po dijagnozama, naprimjer ne mogu
izlistati pacijente koji boluje od dijabetesa,hipert. i s nemožemo doći do
nikakvih statističkihpodataka koji bi nama trebali za rad bez obzira dali
su oni važni i HZZO_u. Uglavnom svi programi se trude da zdovolje traženje
HZZ-a , a uopće ne pokazuju ni malo volje da programnaprave tako da nama
pomognu u radu.

Dana 26. kolovoza 2014. u 13:31 Zeljka Vendler Cepelak <