[smartdoctor] Re: MCS program- Problemi!

  • From: "Marija Gluhak" <marija.gluhak@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 26 Aug 2014 18:00:26 +0200

Dodatak:
Također bi bilo praktičnije da se limiti određuju automatizmom kako imaju neki
drugi programi riješeno - npr. umjesto upisivanja ladice koju također do
nedavno nisam znala koristiti pa su mi neki mjesec otišli računi iznad limita,
kad sam na go onda su ispod limita pa više nemate što povući od prethodnog
mjeseca ( telefonski bilo prezentirano da se postojeći račun ne smije
stornirati- ja sam ga storniraa, kreirala novi do limita, i ostatak prebacila
na mjesec gdje mi je falilo - uspješno prošlo na HZZO).
Ovako bi vam na dan kad ispunite limit program javio da ste dosegli limit pa
možete usnimit račun ili jednostavno ostali računi idu u ladicu pa ih koristite
u sljedećem mjesecu.
Zbog takvih krivih informacija od strane operatera ja sam jedan mjesec ostala
bez 1600kn jer nitko nije kriv već doktorica sama.
Naime nisam znala sniti račun sa ladicom, operater mi je snimio ali su bili 2
računa na CD-u informatičar HZZO-a očitao oba pa su se preklapali računi i bili
odbijeni, a kako se KPI i QI izračunavaju 7,5% od izvršenih DTP-a moje priznato
izvršenje bilo 35% lostalo se preklapalo. DTP su mi priznati ponovnim
nasnimavanjem za 10 dana ali korekcija KPI i QI nije nikad izvršena jer HZZO-
to retrogradno ne radi - tko je doktorici kriv što ne zna snimiti račune.
Pitanje za odvjetnika - smije li se tek tako oštetiti koncesionara ako je
ispunio sve uvjete (greške se događaju na svim razinama ali samo ja trpim
štetu).
Marija