[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] približavanje živčanom slomu

  • From: Ljiljana Lulic-Karapetric <ljiljana.lulic.karapetric@xxxxxxxxx>
  • To: LISTA <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 12 Sep 2014 08:58:36 +0200

Dragi svi ,
sve što ste rekli do sada  ili ćete reći kasnije je odlično.
Ono što bi ja samo dodala kao voditeljica projekta za liječnike  u Promjeni
je
da nam uz naša saznanja treba i često ( čast izuzecima ) i podrška za
svjesnost o sebi i svojoj potrebi da živimo zdravije ovdje i sada. Kao što
je Ljiljana Klarin rekla nas 20 ak je to našlo kroz aktivnosti u Promjeni.
 udruga za promicanje zdravlja i zdravog načina života. Tako imamo već
podružnicu u Sveti ivan Žabno koju vodi naša kolegica Drina Podobnik. Nadam
se da će uskoro  i Ljiljana Klarin osnovati svoju podružnicu u Zadru a
polako i ostali članovi - liječnici.
Ovo je jedan od načina kako brinući o sebi postajemo snažniji i jači za
svakodnevan rad sa pacijentima i svim ostalim zahtjevima  koji društvo
stavlja pred nas.
Lijepo nam je i bit će nam drago da nam se pridružite,
Lijepi pozdrav svima
Ljiljana

Dana 12. rujna 2014. u 07:48 Jasna Ercegović <jercegovic66@xxxxxxxxx> je