[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] približavanje živčanom slomu

  • From: "dr.lada.grandic" <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 12 Sep 2014 05:32:09 +0200

Ma Jure ,znamo mi to. samo nismo disciplinirani kao ti.Nama ne lakse napunit se
stresa i" bacit se u horizontalu".
Uzivaj i gazi Sljeme.
L.p.Lada

Poslano preko Samsung Mobile uređaja

Od:Ljubica Odžić <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx>
Za:smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>

lijepo kolega da VI sa 59 godina gazite  Sljeme  ali tijelo  pamti i  "klika "
sve  stresove kojih niste  ni svjesni a onda će " Sljeme" zgaziti  Vas. da isto
tako nećete biti svjesni  ni  kako ni zašto !!  Iskustveno puna  sam  slučajeva
 ljudi su  euforično letjeli  i onda u momentu ostali bez krila  da okolina
koja  je bila svjesna njhovog  postojanja juče a danas ih jednostavno  nema  ne
može sebi doći !!

Dana 11. rujna 2014. u 08:36 BARI <bari.sita@xxxxxxxxxxx> je napisao/la:
„Jedan od jasnih znakova da se približavate živčanom slomu je Vaše uvjerenje da
je neki posao užasno važan.“Bertrand Russell/Ida

Šalje: Jasna Ercegović <jercegovic66@xxxxxxxxx>
Datum: 09.09.2014. 22:06 (GMT+01:00)
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Naslov: [smartdoctor] Re: DVD potvrda

Lado nemoj me nasmijavat, knjiga utisaka ? Pa nismo mi konobari da nam pišu
svoje utiske! Gdje si vidjela da bolestan čovjek i promisli na knjigu utisaka?
Osim toga utisak je subjektivna stvar i to nije razlog za tužbe! Kad vidiš u
bolnici ispred vrata 50-ak ljudi baš me zanimaju tvoji utisci??? Mi smo
liječnici i prvenstveno bi nam trebala biti na prvom mjestu dobrobit naših
pacijenata a ne utisci nekih tamo turista ili pametnjakovića koji ne znaju što
se događa u ordinaciji iza zatvorenih vrata!

Dana 9. rujna 2014. u 21:49 Jasna Ercegović <jercegovic66@xxxxxxxxx> je
napisao/la:

Kolegice Bračić pa što ako netko viče da će Vas tužiti? Tužiti za što? Što ste
to uradili krivo da bi Vas netko trebao tužiti? Niste ga primili kad je on to
sebi zacrtao? Sjedili ste i pili kavu i rekli da ga nećete primiti? Nemojte da
Vas pogađaju prazne i neutemeljene riječi.  A pored toliko posla upravo ako
nekoga u brzini pregledate površno i nešto Vam promakne možete tek biti tužena.
Stoga Vam savjetujem da se nikoga ne bojite već cjenite sebe, svoj rad i svoju
struku ,jer kad (i ako nedaj bože ) nešto pogriješite neće vas spasiti to da
ste taj dan odradili stotinjak pacijenata...reći će Vam-ko Vam je
kriv...Pozdrav!

Dana 9. rujna 2014. u 20:06 Dr. Jadranka Okmazic
<okmazic.jadrankaord.opce.medicine@xxxxxxxxxxx> je napisao/la:

utopija