[smartdoctor] Re: BI

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 22 Jun 2012 16:16:46 +0200

Ali opet postoje specifičnosti regije, kao što je Zagorje imalo posebne
interese potpisati COM.

Mi smo u Međimurju u paketu dobili anekse u kojima se skida obaveza
dežurstava, a kako se kod nas upravo zadnjih mjeseci žestoko pregovara oko
subota i nedjelja nama je vrlo važno da možemo mahati slobodom izbora
hoćemo li i pod kojim uvjetima raditi preko vikenda i praznika.  Ako
odgodimo potpisati ugovore ništa se bitno neće promijeniti, ugovori će
ostati kakvi jesu, ali vikendi su u ovom trenutku najveći problem Međimurja
(i što je još važno, prvi put nešto na čemu veliki broj kolega u i izvan
KoHOMa dugotrajno ustraje).

Dana 21. lipnja 2012. 22:10 Leonardo Bressan <