[smartdoctor] Re: BI

  • From: Tajnik KoHOM-a <kohomtajnik@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 21 Jun 2012 18:55:45 +0200

Ne treba ga hrliti potpisati, niti dodatke, ionako takvo potpisivanje unazad ne
dozvoljava sami Zakon o zdravstvenom osiguranju, koji izricito naredjuje da se
nasi ugovori moraju potpisati unaprijed  !

Leonardo Bressan, dr med
Sent "on the fly..."
Brane Bračić <branislav.bracic@xxxxxxxxxxx> napisao/la:DRAGI TAJNIČE, I OSTALI
  JA JOŠ NISAM POTPISALA NOVI UGOVOR KOJI JE DOŠAO SA NEKAKVIM ANEXOM PRIJE
10-TAK DANA.UGOVOR JE ISTI KAO PROŠLI, A ANEX POJAŠNJAVA KAŽNJAVANJE .
ŠTA DA RADIM??
POZDRAV IZ VODICA,DIVNA