[smartdoctor] Re: BI

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 19 Jun 2012 21:31:42 +0200

"*BI izračunava vještak prvostupanjskog tijela vještačenja Centra za
soc.skrb.*"

Kod  ocjene potrebe doplate za njegu svakako, ali kod nas kontrolori traže
BI za odobrenje liječenja u toplicama.  Tu socijalna skrb sigurno neće
pomoći.  Kod nas fizijatri a i ortopedi znaju napisati, ali nekad pišemo i
mi i priznaje se (u spomenutu svrhu)

Dana 19. lipnja 2012. 17:39 Ljiljana Biscan <ljiljana.biscan@xxxxxxxxx> je