[smartdoctor] Re: Interne uputnice. dopis HZZO-a od 23.05.2012.

  • From: Vesna Rossmann <vesnarossmann@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 21 Jun 2012 18:50:03 +0200

Koji fini ton !!!!!!!!!
       " Nadamo se da ćete, kao i do sada pokazati razumijevanje...blabla.."
Kad se je netko iz HZZOa ovako biranim riječima obratio PZZovskoj branši?
Koliko me razveselila sama činjenica da se nešto kreće, toliko me rastužila
razlika u tonu kojim se razgovara s nama ( obaveze, kažnjavanja.....) i sa
SKZZ om.
No, nećemo biti cjepidlake. Sačekajmo da vidimo rezultate....