[smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Brza reakcije HLK - prim Minigo je upozorio da nece tako moci..... Provođenje HMP - Osječko-baranjska župa

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 22 Jun 2012 16:58:20 +0200

Željko, ovo je odličan odgovor u financijskom pogledu.  I sve si
izanalizirao što se moglo iz tog kuta.  Ali svi preskaču završetak
Boženinog pisma, da podsjetim:

"Stvarno mi treba savjet. Pogotovo mi je zanimljivo i potrebno znati što bi
bilo da imam koji komad male djece, pa da sam bez muža ili mame ili da je
muž na poslu a mama nepokretna a presvetla Zajednica, MZSS i Hazo  zatraže
od mene ove iste stvari : mrtvozorstva u sred slobodnog vremena, dok kosiš,
kuhaš, kopaš, pereš...."

Jer možeš prestati kositi i kopati ako te netko digne za hitni slučaj, s
kuhanjem je malo drukčije jer ili prekineš i pokvariš ili ostaviš da se
kuha dalje a na povratku se mimoilaziš s vatrogascima.

No priča o samohranim roditeljima, bilo potpuno ili parcijalno samohranim
(jer ako je drugi roditelj na brodu ili radi u Uzbekistanu, ili je kojom
nesrećom koleg/ic/a koji svako malo dežura u bolnici onda je onaj koji
ostaje doma realno samohran iako ga zakon tako ne evidentiira).  I ako se
negdje u tri u noći takav roditelj uputi na pedeset kilometara udaljen
hitni ili mrtvi slučaj a dijete se probudi kroz pola sata u zaključanom
stanu mislim da će sljedećeg jutra prva osoba koju će spomenuti
polusamohrani roditelj ugledati biti socijalni radnik.  Razumijevanja
prepun kao policajac kojemu objašnjavate da ste morali sa 220 voziti po
lijevoj strani ceste u nepreglednom zavoju na ulazu u tunel jer vam je baš
u tom trenutku zvonio mobitel.  Pa kad se onaj drugi roditelj vrati iz
Uzbekistana ili iz zatvora i kao takav će biti pogodniji za skrb djeteta
kad se odluči razvesti od vas.

Nakon toga slobodni ste potpisati bilo kakav ugovor.  Možda kao drugu
stranu izaberete HZZO, iako osobno preporučujem Mefista.  Nudi puno više, a
konačni ishod je isti, završit ćete u paklu u obje varijante...

Dana 22. lipnja 2012. 14:10 Željko <zeljko.gumzej@xxxxxxxxxxxxxx> je