[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Brza reakcije HLK - prim Minigo je upozorio da nece tako moci..... Provođenje HMP - Osječko-baranjska župa

  • From: Vlatka Hajdinjak Trstenjak <vlatkaht@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 23 Jun 2012 06:45:36 +0200

Vezano uz malu djecu...
U doba famzne svinjske gripe jedan moj kolega je bio sam sa djetetom od kojih
2g, zena u Zg na specijalizaciji.
Imali su u Belom manastiru u DZ neka famozna dezurstva ali i pripravnosti.

I zaista su covjeka dizali nocu po potrebi, on jadan trcao u 3 u noci do tete
sto im je inace cuvala klinca,pa na posao.
Tak da nam ni takve stvari ne bi bile strane .
Na srecu gda sto je cuvala klinca je bila zaista jedna dobra zena inace bi ga
poslala u rodno...

Send via my mobile Commodore 64HD