[slikom] Re: snimanje s četverokanalnog kasetofona u računalo

  • From: "Petar Vrdoljak" <tornado@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 4 Mar 2006 23:51:47 +0100

Nikola, linijski izlazi se ne smiju spajati na ulaz od mikrofona. Ne znam
kakvu zvucnu karticu imas, ali ako je to integrirana zvucna kartica kod koje
su ulazi vise namjenski onda je to u redu, samo sto u control panelu treba u
opcijama od zvucne kartice odrediti da je to linijski ulaz, jer bi u
protivnom zvucna kartica mogla izgoriti zbog velike razine ulaznog signala.

Petar