[slikom] Re: snimanje s četverokanalnog kasetofona u računalo

  • From: Saša Grbić <sasagrbic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 6 Mar 2006 14:48:16 +0100

Kakav je to kasetofon?
  ----- Original Message -----
  From: Apolo - BJ
  To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Sunday, March 05, 2006 4:06 PM
  Subject: [slikom] Re: snimanje s èetverokanalnog kasetofona u raèunalo

  Ako slucajno ima Fosex ili Tacman èetvorokanalni kasetofon za izradu
  poluprofesionalnih snimaka, tada mo?e samo da odabere pri presnimavanju
  kanale 1 i 3, pa kada okrene kasetu oet kanale 1 i 3 i tada uop?te i ne mora
  da radi Reverse, veæ samo da da naknadno odvoji kanale odvajajuæi, èuvajuæi
  odvojeno levi i desni kanal snimka.

  lp,