[slikom] Re: snimanje s četverokanalnog kasetofona u računalo

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 5 Mar 2006 00:17:26 +0100

Nikola, ja bih te, ako smijem, ispravio u jednoj stvari i predlozio ti nesto
da skratis postupak snimanja.
Kabel ne bi trebao ustekati u izlaz za slusalice, cini mi se da APH-ove
kante imaju i linijski izlaz, sto bi se reklo 'line-out'. Isto tako, u
kompjuter ti ga je bolje ustekati u 'line in' nego u mikrofonski ulaz, da
smanjis sumove zbog mikrofonskog pretpojacala na kartici.
Druga stvar.
Ako se radi o cetverokanalnim kazetama, mislim da ces kvalitetniji zvuk
dobiti ako ih stavis u klasican (naravno malo bolji) kazetofon), a usto ces
ubrzati i snimanje.
Naime, kazetofon ce poslati zvuk oba kanala prema kompjuteru, a tvoje ce
biti da ih poslije u Cool Editu razdvojis i eventualno onaj koji ce zvucat
naopako reversas. Ovako ces za pola smanjit vrijeme snimanja.
Regards

ICQ #274696026