[slikom] Re: strimer

  • From: "Petar Vrdoljak" <tornado@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 4 Mar 2006 23:44:16 +0100

Dobra vecer svima!

Svetlana, Reproduktor mozes spojiti sa kompjutorom tako da na linijski ulaz
od zvucne kartice pomocu odgovarajuceg kabela spojis linijski izlaz od
reproduktora. Ukoliko reproduktor nema linijski izlaz onda se kabel moze
spojiti i na izlaz od slusalica, ali su tada veca izoblicenja i ukupna
kvaliteta zvuka je losija. Kod takvog spoja treba i paziti na razinu
signala, to jest treba u pocetku potenciometar za glasnocu biti na nuli,a
onda ga treba lagano pojacavati dok se ne dobije odgovarajuca glasnoca.

Lijep pozdrav

Petar