[slikom] Re: skype skripta 6.9

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 31 Oct 2013 10:07:26 +0100

Skripta za skajp 6.9 očito nije dobra jer kada s nekim četam ne mogu čitati
poruke s alt+1,2 itd. Ako stavim skajp 6.6 s adekvatnom skriptom to radi,
ali kada u skajpu pronadem facebook kontakte oni su uvijek izvanmreze sto
znaci da na toj verziji skajpa facebook kontakti ne rade. Ima li rješenja za
skriptu 6.9 da ovo napravim gore navedeno ili ne?

Boris Bjedov