[slikom] skype skripta 6.9

  • From: "Nikola Rundek" <nikola.rundek@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 31 Oct 2013 07:49:53 +0100

Pozdrav!

Koristim Skype 6.9 i izvornu englesku skriptu s zadnjom izmjenom od 23 ovog
mjeseca.

I ona radi - ima nekih izmjena u radu, ali svejedno radi.

Skype mi je na engleskom.
Ne znam kako bi se ponasala da je na kojem drugom jeziku, ali mislim da
svatko ovdje moze nauciti tih nekoliko engleskih rijeci u skype okruzenju i
da nema potrebe za prebacivanje na hrvatski ili srpski.

Nikola Rundek
Centar za odgoj i obrazovanje
(Center for Education) "Vinko Bek"
Kuslanova 59a