[slikom] Re: pdf

  • From: "viktor zivojinovic" <zzviktor@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 18 Mar 2006 23:35:17 +0100

Upravu si Davide. Neki dokumenti ne mogu da se prebacuju iz pdf formata.
Nadam se da ima ljudi koji ce napraviti jedan skript ili neki pomocni
programcic koji ce citati pdf bez pretvaranja.
A li sto sigurno znam to je da ima ljudi koji su napravili odlican sajt
jednog casopisa.
Radi se o casopisu pravnik
www.pravnik.cjb.net
Sajt je izradio Darko milosevic