[slikom] Re: pdf

  • From: "DAVID PODREKA" <davidpodreka_hr@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 18 Mar 2006 23:28:05 +0100

Dobro vece svima!

Ovu informaciju koju smo upravo dobili od G. Bate svakako vrijedi znati. No,
da pojasnim. Ovaj citac cini mi se funkcionira tako sto sam .pdf file
pretvara u .txt format da bi ga nas Jaws mogao procitati. E sad... Ako se ne
varam pitanje od Viktora i ujedno zamolba bila je dali se moze napraviti
neka skripta za Jaws koja bi izravno citala taj format bez ikakvog
pretvaranja u neki drugi. Ako sam u krivu molim vas da me ispravite.

Srdacno,

David