[slikom] pdf

  • From: "viktor zivojinovic" <zzviktor@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 17 Mar 2006 23:17:13 +0100

Dragi listeri ovo je poseban poziv za one koji se bave programiranjem.
Posto mi ne mozemo da citamo pdf fprmat a on je sve prisutniji u zvanicnim
dokumentima na internetu koji se ne smeju ili bi njihova promena
prouzrokovala velike probleme korisniku dokumenta molim vas da mi ako nije
problem napravite neku skriptu ili neki program koji bi bez konverzije citao
pdf i sa Jawsom.
S postovanjem Viktor