[slikom] Sistem trey

  • From: Goran Macanović <goran-m@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 18 Mar 2006 23:59:07 +0100

Pozdrav svima,
Imam jedan problem sa system trey-om koji se manifestuje tako sto kad zelim da
otvorim neku opciju smjestenu u njemu automatski se vracam na desk top i nikako
ne uspijevam da to rijesim. Recimo, ako zelim da pokrenem opciju wolume iz
system trey-a onda svaki pokusaj i na right single click, left single click ili
left double click button dobijem vracanje na des top. E sad to i nije neki
problem sa opcijama koje mogu pokrenuti na drugi nacin, ali mi je ovo neophodno
recimo kad zelim da softverski iskljucim flash memoriju ili nesto slicno.
Nadam se da cete uspjeti da mi pomognete u rjesavanju ovog problema.

Veliki pozdrav.