[slikom] Re: Problem s Jawsom posle izlaska iz Skypea

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 14 Aug 2014 22:31:56 +0200

    Zdravo Ivane,

    Moram te razočarati, za ovo nije kriv jedino Windows XP pa se njegovim
rušenjem možda neće riješiti problem kao što predlažeš. U predhodnoj poruci
sam napisao da znam za više osoba koje imaju isti ili sličan problem.
Upravo sam večeras razgovarao sa osobom sa ove liste koja ima isti problem
a ima Windows 7, JAWS 15.0, i to legalnu verziju te anReader - Snežana,
najnovija verzija, takođe legalno. Ovo legalno, pišem samo da se ne bi
posumnjalo da je krekovani način registracije možda kriv za to kao što
ponekada zna da bude. Prelazak na Windows 7 ili Windows 8, svakako treba
planirati ali ne samo zbog ovog problema.

    Pozdrav, Gradimir

Od: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
Za: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
Poslato: 14. avgust 2014 14:37
Tema: [slikom] Re: Problem s Jawsom posle izlaska iz Skypea

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom