[slikom] Re: Problem s Jawsom posle izlaska iz Skypea

  • From: Ninoslav Stankovic <ninoslavstankovic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 16 Aug 2014 10:03:50 +0200

Rajko, ovu mogucnost odbacujem, jer sam na taze sistemu coveku ja
instalirao Jaws i sintezu, tako da od ranije nije nista moglo da
ostane... U ovom slucaju sam dvesta posto siguran da ovako nesto nije
u pitanju... Indikativno je da se isti ili slican problem javlja na
razlicitim konfiguracijama, a da ga je izazvala najnovija verzija
Skypea... Mora da njegov interface pravi nekakav kurslus u
komunikaciji Jawsa ili sinteze sa sistemom...