[slikom] Re: Problem s Jawsom posle izlaska iz Skypea

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 16 Aug 2014 11:12:24 +0200

    Zdravo svima,

Meni se privatno javilo još nekoliko  članova ove liste sa istim ili
sličnim problemom. Nisu pisali preko liste jer nemaju ništa novo napisati.
Stvar koja bi se mogla probati je da se privremeno ukloni JAWS skript za
Skype. Naravno da je bez skripta teško ili nemoguće raditi ali treba bez
skripta pokušati pokrenuti Skype, obaviti jedan razgovor i zatvoriti Skype
i vidjeti šta će se desiti.. Ja nisam oduševljen idejom kako radi Skript,
mislim na ona kompajliranja i zamjenu imena defaultnoj datoteci mada se
autoru Skripta kao programeru ne može ništa loše reći jer se radi o vrsnom
programeru.

    Pozdrav,

    Gradimir

From: "Ninoslav Stankovic" <ninoslavstankovic@xxxxxxxxx>
Subject: [slikom] Re: Problem s Jawsom posle izlaska iz Skypea

Koliko znam, avast... Stvar je u tome sto lik nije bas iz Leskovca, pa
mi nije jednostavno da skoknem i jos ponesto proeksperimentisem xd a
on lagano uci stvari jedno po jedno i ne verujem da bi smeo da se
usudi da uradi nesto komplikovanije...
U svakom slucaju, hvala svima za sugestije, nadam se da ce ponesto od
napisanog pomoci, u suprotnom idem do njega kad prodju ove vrucine, pa
cemo videti sta se moze uraditi...

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom