[slikom] Re: Preuzimanje iz total komandera

  • From: Miša Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 10 Sep 2007 20:28:49 +0200

O tome zaista ne mogu ništa da pišem, jer jednostavno ne poznajem materiju,
ali su mi oni koji vide rekli da je iz total komandera, to mnogo
jednostavnije odraditi.
U meniu nisam došao do polja do kog su oni mišem,a kako su oni mišem došli
do te procedure, bar do sada nije mi poznato.
   Koliko sam mogao da razumem, ljudi  čije mišljenje itekako uvažavam
smatraju da ovo ne znači da je i nama najjednostavniji način.
   Ako iz bilo kojih razloga promenite ovakav stav molim vas obavestite me.
   I meni je my computer, za sada najprihvatljiviji, ali ja sam još uvek
početnik, pa ovo i ne mora biti najobjektivnije mišljenje.
   Učesnik na temu.