[slikom] Re: Preuzimanje iz total komandera

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 9 Sep 2007 22:11:05 +0200

Pa i ne bas. Total Commander je vrlo dobar file manager koji ima dobrih
integriranih funkcija, kao sto su podrska za rad s arhivama, FTP klijent i
Multiple Rename Tool, no nije bas nastrojen radu s Jawsom bez spajanja
kursora i nekih slicnih kerefeka.
Dragan Miljojcic i moja malenkost poceli smo raditi prije nekoliko mjeseci
na skriptama za Total Commander, no eto, sto zbog moje lijenosti i
rastrkanih obaveza, sto zbog njegovih obaveza malo smo zastali s tim, iako
smo u zadnjim verzijama dosli do nekih rezultata.
Nadam se da cemo to skoro nastaviti cim se meni konacno ustali neki raspored
aktivnosti i pronadjem barem jos jednog covjeka za testiranje, jer je zbog
mojih grafickih postavki to malkice otezano.
Regards
MSN: zarakijel@xxxxxxxxx