[slikom] Re: Preuzimanje iz total komandera

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 9 Sep 2007 22:44:50 +0200

     Zdravo Mišo,

     Ne mislim da je za ovo o čemu ti pišeš nešto Total comander bolji od My
computer. On ima svojih prednosti u odnosu na My computer ali u ovom i ne.
Pročitao sam i ovo što je ŽGordan napisao i to je tako. Ja koristim Total
comander i to samo zbog nekoliko stvari koje nema My computer. Moguće je dosta
toga uraditi i bez skripta. Treba iskoristiti, Window Class Reassign i podesiti
da JAWS čita više nego što je to sada.
     Standardne komande kao što su, copy, paste, cut, delete i slično rade u
svim file manager sa tastature pa i u Total comander a on ima i neke svoje
dodatne komande sa tastature. Evo upravo gledam njegov help i vidim da ima
barem
60 komandi sa tastature i po tome je i te kako pristupačan. Samo treba podesiti
da JAWS izgovara više nego do sada.
     Kada su u pitanju file manageri ja bi napravio ovakvu listu.

1. My computer. Najjednostavniji i zahtjeva najmanje vremena za obuku.
2. Windows explorer. Slično što i My computer ali treba znati raditi sa
podjeljenim prozorom i sa treeview.
3. Total comander. Treba ga podesiti i naučiti dosta komandi sa tastature.
4. File dir. File menager rađen specijalno za slijepog korisnika. Sve komande
dostupne sa tastature. Ima ih barem 80 i treba ih naučiti...

     Napomena: My computer i Windows explorer u lokalizovanom Windows su
prevedeni. Total comander ima dodatak za Srpski jezik. Ja koristim dodatak za
Esperanto jezik tako da je moj Total comander Esperantizovan.. File dir je sada
samo u Engleskoj varijanti.

     Pozdrav od Gradimira

Od: "Misa Radovanovic" <musicmaestro@xxxxxxxxx>
Tema: [slikom] Preuzimanje iz total komandera

Pozdrav! Imam informaciju da je moguce mnogo lakse, i jednostavnije u kompjuter
iz spoljnih medija unositi podatke preko total komandera.
   Tu mislim na muziku sa kompakt diska, i slicno.
   Imao sam priliku da prisustvujem demonstraciji toga ali samo misem.
   Molim one koji su razumeli o cemu pisem, da mi se jave i objasne da li i mi
mozemo posredstvom tastature, odavde vrsiti preuzimanje, kopiranje podataka, sa
spoljnih medija, ili je to u nasem slucaju moguce samo iz pozicije My computer.
   Izvinjavam se na mozda nepreciznim formulacijama, ali sam spreman da na sve
nejasnoce odgovorim.
   Necu odgovarati, na mail poruke, tipa, terminoloski nije ovako nego... i
slicno.
   Dakle interesuje me samo odgovor da li se to moze ili ne na ovaj predlozeni
nacin odraditi.
   Onima, koji ce mi dati bilo kakve informacije na ovu temu unapred se
zahvaljujem.