[slikom] Re: Odgovor na poruku "Bezobrazluk na delu"

  • From: "Dalibor Savic" <dacko@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 7 Mar 2006 20:11:32 +0100

Bratimire, ja sam u predhodnoj poruci napisao da se niko ne protivi
legalizaciji softvera ali ako neko koristi demo verziju koju restartuje na
45 minuta dakle nije je nelegalno krekovao niko nema pravo od njega da traži
da mora to da legalizuje pa makar radio i u samom Fredomsajantifiku jer to
su dve različite stvari