[slikom] Re: Odgovor na poruku "Bezobrazluk na delu"

  • From: "Iksi Hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 8 Mar 2006 16:20:08 +0100

Cao! Bravo edo care. Svak ti je na mestu ovde vise nema sta da se doda osim
da je zastupnih freedom scientifica morao razmiljati o standardu slepih
ljudi u srbiji. Treba se ugladati na hss koji je napravio dogovor sa
scansoftom o znatno nizoj ceni talksa za hrvatsko trziste tj za ceo balkan.
Medjutim jaws nije prilagodjen tom trzistu zato tamo uprkos malo boljem
standardu nego sto je u srbiji ima jako malo legalnih korisnika jawsa. Ja
zapravo zam samo jednog.