[slikom] Re: Odgovor na poruku "Bezobrazluk na delu"

  • From: "m_mujovi" <m_mujovi@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 8 Mar 2006 11:25:51 +0100

Postovane,Postovvani
Evo  i cika muje da kaze nekoliko redci,bicu vrlo pazljiv da mijim
misljenjem ne uvredim nikoga, jer u ovom slucaju  svi smo u pravu,jer su
prosla ta vremena kada  je  covek sa problemima akuitne vizuelnosti  bio
samo broj u drzavi, itd...
Edanas sa pojavom numericke tehnologije i mi svi postojimo. i to postojimo
u svakom pravcu, ne samo kao ljudi ili stanovnici ove planete nego kao i
vrsni strucnjaci, ali posto je situacija takva kakva jeste matterijalne
mogucnosti   su trenutno ispod  svega , pa kao clanovi  te ili ove  drzave
prepisani su  zakoni i odredjene  dispozicije i odredjene  sankcije, u
vecina slucajeva  trebalo bi biti za sve isti.
Ja sam hteo  da kazem  trebamo  biti svi zajedno i da se pomazemo  jedan
drugome  a ne sa replikama itd.jer najprije ja bih vam ispricao kako stoji
situacija  usvajcarskoj:
Kao prvo coveku koja je priznata invalidnost od strane  invalidskog
osiguranja  taj covek ima pravo na  sve  vreste pomoci od strane insitucija
predvidjene za te stvari, izmedju  ostalog i za dobivanje  pomocnih
sredstava,  obucavanje na njima itd. sve to bez ikakve nadoknade  onda da se
povezem sa  govorne sinteze mi imamo pravo normalno ako se bavimo
profesionalno  to ce  organizacija u koju radi doticna osoba da prihvati
,ali ako osoba je  lukrativne aktivnosti onda invalidska  prihvata  te
troskove, i to za jaws imamo pravo na dektopu i laptopu i celokupna podrska
u formaciji i  servisiranju doticnih.

A privatni zivot  je vrlo  zasticen, i  mogu da kazem da ima iodredjene
garancije takodje  prati ih dispozicija i sankcija, a inace  svugda ima
svega i svacega , jer covek  poprirodi je egoista, pa  koliko ima  hteo bi
jos vise da ima  mislim da cete me shvatiti,,Heh drage dame i gospodo po
meni nije resenje, da ako treba da resimo jedan problem, a prilikom
resavanja tog problemma , udjemo u novi milin problema,
U nadi da  cete sadrzaj ovog texta  razumti, cika mujo vas puno pozdravlja i
zeli vam sve najbolje .........
P.S.
budimo uzdrzaniji  kod balkanskih adeta  obicaja.