[slikom] Nova mail adresa

  • From: Misa Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 7 Jun 2007 16:11:39 +0200

Pozdrav svima! interesuje me kako se u adress book, unosi nova adresa? Kako se
upisuje??
   Nije problem, kada neko posalje poruku da je unesem, vec nekoga ko mi je
rekao kako mu glasi adresa.
  Dakle gde se nalazi rubrika gde je upisujem? i kako je posle unosim u adresar?
   Nas provajder masovno menja postojece adrese svojih korisnika, i ova mi je
informacija veoma potrebna.
   svima koji mi daju bilo kakvu informaciju o tome zahvaljujem unapred.