[slikom] Re: Nova mail adresa

  • From: Zlatko Sobočan <sobocan@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "SliKom \(Grupa\)" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 10 Jun 2007 19:30:46 +0200

Svaka e-mail adresa se moze citati, brisati ili uredivati.

1. nacin:

- U Outlook Expressu idi TAB-om do prozora Kontakti
- pronadi zeljeni kontakt pocetnim slovom ili strelicama
- otvori svojstva kontakta (Properties) pomocu Alt+Enter
- prebaci se u karticu Naziv pomocu Ctrl+TAB
- pomocu TAB idi do polja Popis e-adresa (Lists of E-mails)
- strelicom dolje/gore pronadi zeljenu e-adresu
- pritisni TAB za odlazak na gumb Uredi ... (Edit ...)
- pritisni Enter ili Razmaknicu

Kursor se nalazi u edit polju gdje je upisana e-mail adresa. Ovdje je mozes
citati znak po znak ili je mozes urediti dodavajuci ili brisuci znakove.
Takoder, mozes je oznaciti i kopirati.

- Za izlaz pritisni Escape ili Enter za potvrdu promjena.
- Jos jednom pritisni Escape za izlaz iz svojstva kontakta.

2. nacin:

- Otvori Adresar (Address Book):
-- u Outlook Expressu pomocu Ctrl+Shift+B (izbornik Tools / Address Book
...)
-- preko izbornika Start / Accessories / Address Book
- pronadi zeljeni kontakt pocetnim slovom ili strelicama
- pritisni Enter
- pritisni TAB za odlazak u polje e-mail adresa

Ovdje mozes procitati slovo po slovo samo zadanu e-mail adresu.

Ukoliko zelis doci do ostalih e-adresa koje pripadaju tom kontaktu, tada
moras uci u svojstva kontakta. Dakle, kad pronades zeljeni kontakt umjesto
tipke Enter pritisni Alt+Enter.
Daljnji koraci su jednaki onima opisanima u 1. nacinu.

Lijep pozdrav,
Zlatko