[slikom] Re: Nova mail adresa

  • From: Zlatko Sobočan <sobocan@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "SliKom \(Grupa\)" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 9 Jun 2007 22:14:33 +0200

U adresaru, e-mail adresa, telefonski broj i drugi kontakt podaci obavezno
moraju imati naziv kontakta. Dovoljno je unijeti samo jedan podatak naziva.

Pritisni Ctrl+Shift+N za kreiranje novog kontakta u adresaru.
Otvara se kartica Naziv. Ovdje su cetiri obavezna polja naziva kontakta od
kojih bar jedno mora biti popunjeno. Ta polja su:
- Ime
- Ocevo ime
- Prezime
- Nadimak

Prije polja Nadimak se nalazi polje Prikaz (Display). Ukoliko popunis sva
gore navedena polja naziva kontakta, ovdje ces moci odrediti kako da ti
podaci budu prikazani u adresaru.
Na primjer, ako u polje Ime upises "Misa", a u polje Prezime "Radovanovic",
tada u polju Prikaz mozes odrediti da podaci o tebi budu prikazani kao:
Misa Radovanovic
ili
Radovanovic, Misa

Ovo mozes u svakom trenutku promijeniti.
Kad si u Outlook Expressu, pritisni TAB sve dok ne dodes do kontakata.
Pomocu pocetnog slova ili strelica pronadi kontakt npr. Radovanovic, Misa.
Pomocu Alt+Enter otvori svojstva (Properties)
Pomocu Ctrl+TAB se prebaci u karticu Naziv
Idi TAB-om do polja Prikaz (Display) i strelicama pronadi novi nacin
prikazivanja tvog imena npr. Misa Radovanovic
Potvrdi promjene s klikom na gumb OK

Svakom kontaktu mozes unijeti vise e-mail adresa, ali samo jedna moze biti
zadana (Default).
Sve poruke koje budes slao tom kontaktu, bit ce poslane samo na zadanu
e-mail adresu. Na ostale adrese nece.

Ukoliko neki kontakt ima vise e-mail adresa i sve one ti trebaju u
medusobnom dopisivanju, tada kreiraj novi kontakt s istim podacima naziva
ali s razlicitom e-mail adresom.
Na primjer, kreiraj novi kontakt pomocu Ctrl+Shift+N i za kontakt "Misu
Radovanovica":

za prvu e-mail adresu upisi:
Ime: Misa
Prezime: Radovanovic
E-mail adresa: misa1@xxxxxxxxxx

a za drugu e-mail adresu upisi:
Ime: Misa
Prezime: Radovanovic
E-mail adresa: misa2@xxxxxxxxxx

Dakle, podaci iz naziva kontakta: ime i prezime su potpuno isti. Razlicita
je samo e-mail adresa.

Kada "Misi Radovanovicu" zelis poslati poruku na npr. drugu e-mail adresu,
tada:
- otvori novu poruku pomocu Ctrl+N
- u polje Prima upisi: Misa Radovanovic
- po zelji ispuni Predmet (Subject) i tekst poruke
- pripremi poruku za slanje pomocu Ctrl+Enter

Sada ce se otvoriti dijaloski okvir s kombiniranim okvirom "ComboBox). U
dijaloskom okviru ce te Outlook Express upozoriti da u adresaru postoji vise
kontakata s nazivom "Misa Radovanovic", a u kombiniranom okviru ce ti
ponuditi sve njihove adrese. Strelicom odaberi zeljenu adresu, u nasem
slucaju je to:
misa2@xxxxxxxxxx
i pritisni Enter.
Poruka ce biti premjestena u mapu Odlazna posta (OutBox) i spremna za slanje
na adresu: mi

Lijep pozdrav,
Zlatko