[slikom] Re: Nova mail adresa

  • From: Miša Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 9 Jun 2007 14:47:32 +0200

Milane ja u imeniku imam neko ime gde mi je ali neznam kako samo mail
adresa.
   Nju prozivam jednostavno kucanjem slova te adrese, dok se kompletno ne
pojavi, i Jaws je pročita.  To sam verovatno, uneo na način o kom su pisali
David, i još neko, čijeg imena trenutno ne mogu da se setim.  a to je
aplikacion taster, dva puta gornja strelica i enter.
   Međutim, ima situacija kada želim da unesem ručno neke adrese, i dok
nisam uneo ime i prezime na način kako je to izvanredno objasnio Zlatko, to
mi nije prolazilo. Drugim rečima, izgleda, ako se ne unese ime i prezime
mail adresa neće biti uneta u imenik. Razume se da je moguće da postoji i
neko drugo rešenje, ali mene lično sasvim zadovoljava i ovo.