[slikom] Re: Mape sve interesantnije

  • From: "zvonko mijokovic" <zvonko.mijokovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 16 Dec 2007 10:57:41 +0100

Zdravo svima! Firma Papenmajer iz Svertea u Nemackoj vec proizvodi uredjaj
zvani treker, koji sluzi za orjentaciju slijepima. Uredjaj je ustvari
racunar tezak oko kilogram i po, koji se nosi na ledjima. U njemu mogu da
budu pohranjeni planovi raznih gradova, sa karakteristikama pojedinih
mjesta. poznati hoteli, ustanove, restorani, bioskopi i tome slicno. Slijepi
covjek samo treba kod kuce da ukuca tacku polaska i tacku odredista i
uredjaj ga nepogresivo vodi na cilj. Treker danas cini mi se kosta oko tri
hiljade evra, no nadam se da ce se usavrsiti i pojevtiniti. Inace postoji
program, pomocu kojega moze da se locira mjesto u nekoj udaljenoj zemlji.
Nedavno sam preko skajpa upoznao covjeka iz Crvenke i dok smo razgovarali,
on je locirao Hildeshajm, moju ulicu, pa cak i zgradu u kojoj stanujem. Na
ekranu su mu se pokazali i parkirani automobili, a i primijetio je i to, da
imamo predivan vrt, sto je tacno. Srdacno iz hladnoga Hildeshajma. Zvonko.